لپ تاپ اپن باکس چیست ؟

لپ تاپ های اپن باکس (open box) در واقع به لپ تاپ هایی گفته میشود که جعبه آنها باز شده است و از حالت پلمپ در آمده است. در بسیاری از کشورهای اروپایی زمانی که شخصی قصد خرید لپ تاپ یا موبایل دارد، تمام فروشگاه ها به مشتریان خود یک ماه ضمانت تعویض و گارانتی میدهند و مشتریان میتوانند در این یک ماه حتی بدون هیچ دلیلی لپ تاپ را به فروشگاه مرجوع کنند و پول خود را پس بگیرند یا لپ تاپ دیگری را خریداری کنند. لپ تاپ های اپن باکس معمولا به دلایل مختلفی مرجوع میشوند به عنوان مثال کاربری لپ تاپ خود را با رنگ مشکی سفارش داده اما لپ تاپ سفید دریافت کرده است، این شخص میتواند نوت بوک خود را مرجوع کند و به فروشگاه برگرداند و رنگ مورد علاقه خود را خریداری کند. زمانی که لپ تاپ های مرجوعی به فروشگاه میرسد، فروشگاه به دلیل باز شدن کارتون لپ تاپ نمیتواند آن را به عنوان جنس نو به مشتریان خود بفروشید، بنابراین تصمیم به فروش آن لپ تاپ با قیمت های بسیار پایین تری به دلیل باز شدن در کارتون و در آمدن لپ تاپ از حالت نو میکند. این دسته از لپ تاپ ها فرق بسیار زیادی با لپ تاپ های استوک دارند زیرا تنها مشکل آنها گاهی اوقات فقط باز شدن کارتون بسته بندی می باشد.

چرا لپ تاپ ها توسط خریداران به فروشگاه مرجوع میشوند ؟
گاهی اوقات مشکلات کاربران بسیار سطحی می باشد همانند مسائل سلیقه ای مثل رنگ لپ تاپ، وزن، اندازه یا عدم اجرای یک برنامه‌ یا بازی خاص روی لپ تاپ.

گاهی اوقات لپ تاپ ها هنگام حمل و نقل با ضربه خوردن، دچار ایرادات فیزیکی همانند خط و خش های بسیار کوچک میشوند که به خریداران حس خوبی را منتقل نمیکند و سبب میشود تا کالا را مرجوع کنند.

کالا هایی که در هنگام اجرای یک نمایشگاه برای تبلیغ محصول به مردم برگذار میشود، پس از اتمام نمایشگاه و تبلیغات، محصولاتی که در نمایشگاه برای نمایش به مردم قرار گرفته شده بود به دلیل باز شدن جعبه، کمپانی دیگر نمیتواند آن را به اسم محصول نو به مشتریان خود بدهد به همین دلیل این محصولات به عنوان اپن باکس با قیمت های بسیار پایین تری در بازارها به فروش میرسد.

از کجا لپ تاپ اپن باکس خریداری کنیم ؟
مجموعه زد استوک با ۱۰ سال سابقه کاری در این حوضه، زمینه ای برای شما همراهان فراهم کرده است تا بتوانید بهترین لپ تاپ های استوک از کمپانی های معروف همانند Hp, Lenovo و غیره را به طور کاملا آسان از فروشگاه zstock.ir انتخاب و خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *